بازین خارجی استقلال به رغم اینکه می داند کسی در باشگاه او را نمی خواهد جز عاملان خریدش همچنان در تمرینات این تیم حاضر می شود.

تمرین استقلال

به گزارش همشهری آنلاین ودران کیوسفسکی گلر بوسنیایی استقلال تا مشخص شدن وضعیتش با تیم تمرین می‌کند. بعد از عقد قرارداد سیدحسین حسینی و قطعی شدن ماندن او در استقلال، وضعیت گلر خارجی آبی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت تا مسئولان باشگاه به دنبال فروش او باشند.

در شرایطی که فعلاً هیچ تیمی حاضر به خرید کیوسفسکی نیست، فعلاً این بازیکن در تمرینات استقلال حضور دارد و در کنار باقی تیم تمرینات خود را پیش می‌برد. مسئولان استقلال این روزها به دنبال بهترین تیم برای فروش دروازه‌بان خارجی خود هستند تا هرچه سریع‌تر مقدمات حضور او در یک تیم جدید را فراهم کنند تا با مشکل مواجه نشده و در آستانه شروع فصل جدید دردسر جدیدی برای آبی‌ها درست نشود.

این گلر خارجی به رغم اینکه با او بی توجهی می شود اما همچنان در تمرینات این تیم حضور دارد.

کد خبر 873887

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ramin IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    9 0
    چه ربطی داره..اصل حرفه ای هم همینه... نمیخوان پولش رو کامل بدن..بفرستنش.
  • غدیر IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    2 0
    طرف خورد و خوراک مجانی با امکانات رفاهی داره و برای سلامتی هم ورزش میکنه و تازه پول کلان هم میگیره. افتاده تو ظرف عسل بعد شما میگین چرا با بی محلی نمیره؟؟! خود شما بودین میرفتین؟ عجبا!!!
  • حمید GB ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    14 0
    آقا بخدا زشته این کارها احتمالا فقط در فوتبال ما مد شده. این بازیکن فردا بلندگوی بدی برای تخریب ساختار فوتبال ما میشه. ...
  • الیاس IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    وقتی با فشار از بالا و غیر منطقی تیما خصوصی میشن نتیجش میشه دخالتهای بیجای کسانیکه تا حالا 30نفر از نزدیک اونها را ندیده باشه.